Reklamacje

Jesteśmy przekonani, że satysfakcja klientów Bioswing jest priorytetem, dlatego z pełnym zaangażowaniem podejmujemy wszelkie działania mające na celu zapewnienie wysokiej jakości naszych produktów oraz usług. Niemniej jednak, jeśli z jakiegokolwiek powodu uważasz, że produkt nabyty w ramach naszej oferty nie spełnia Twoich oczekiwań lub napotkałeś na jakiekolwiek problemy związane z jego jakością lub działaniem, chcielibyśmy zapewnić, że staramy się jak najszybciej i najskuteczniej rozwiązać każdą sytuację.

Proces reklamacji jest prosty i przejrzysty, a nasz zespół Obsługi Klienta jest gotowy do udzielenia wszelkiej niezbędnej pomocy.

1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta (czyli osobę fizyczną nieprowadzącą działalności lub przedsiębiorcę dokonującego zakupów niezwiązanych z prowadzoną działalnością lub przedsiębiorcę dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego):

 1.1. Pisemnie na adres: ul. Cicha 3, 63-004 Gowarzewo;

 1.2. W formie elektronicznej poprzez formularz kontaktowy;

2. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

 2.1. Informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

 2.2. Żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

 2.3. Danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Cicha 3, 63-004 Gowarzewo. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Pamiętaj, że zgodnie z naszymi standardami, każda reklamacja jest przez nas traktowana indywidualnie i starannie analizowana, a naszym celem jest znalezienie dla Ciebie jak najszybszego i najbardziej satysfakcjonującego rozwiązania.

Dziękujemy za wybór naszych produktów i usług. Dołożymy wszelkich starań, aby Twoje doświadczenie z Bioswing było jak najbardziej pozytywne.

Shopping Cart