Pytania i odpowiedzi

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami, na które od razu znajdziesz wyczerpujące odpowiedzi.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest zależny od wybranego modelu krzesła i standardowo wynosi do 28 dni, ale zwykle udaje nam się zrealizować dostawę wcześniej. W przypadku zamówienia modelu o niestandardowej konfiguracji i nawarstwieniu zamówień w fabryce czas dostawy może wynieść do 60 dni. W szczególnych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć o czym będziemy Cię na bieżąco informować. Czas dostawy od momentu wysyłki z fabryki wynosi 2-3 dni robocze.

Jak realizowana jest wysyłka zamówienia?

Nasz zespół zadba o szybką i bezpieczną dostawę, aby Twoje nowe ergonomiczne krzesło dotarło do Ciebie jak najszybciej w idealnym stanie. Współpracujemy tylko z renomowanymi firmami kurierskimi, aby zapewnić bezpieczną i terminową dostawę Twojego zamówienia. Dostawa odbywa się w formie przesyłki paletowej lub standardowej przesyłki kurierskiej, w zależności od wymiarów opakowania wybranego modelu i liczby zamówionych sztuk.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy wynosi 50 PLN w przypadku zamówienia jednej sztuki modelu Foxter oraz 100 PLN w przypadku każdego innego zamówienia. Szczegółowy koszt dostawy zostanie wyświetlony podczas procesu składania zamówienia. W przypadku zamówienia powyżej pięciu sztuk krzeseł możemy przygotować indywidualną ofertę obejmującą również koszty dostawy.

Jaki jest czas na zwrot zamówienia?

Krzesło biurowe Bioswing może zostać zwrócone w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Produkt musi być w nienaruszonym stanie, kompletny oraz w oryginalnym opakowaniu, aby kwalifikował się do zwrotu.

Shopping Cart