Gwarancja producenta BIOSWING
Każde krzesło biurowe BIOSWING jest objęte standardową gwarancją producenta, która zapewnia naszym Klientom dodatkową pewność podczas zakupu. Jesteśmy dumni z jakości naszych produktów i zobowiązujemy się do zapewnienia wsparcia w przypadku jakichkolwiek problemów związanych z jakością czy funkcjonalnością.
Szczegóły gwarancji
- Okres Gwarancji Okres gwarancji zapewniany przez producenta krzeseł ergonomicznych BIOSWING różni się w zależności od intensywności użytkowania i wynosi:
- 60 miesięcy w przypadku użytkowania typowego dla pracy jednozmianowej (8h dziennie przez 220 dni roboczych w roku)
- 30 miesięcy w przypadku użytkowania typowego dla pracy dwuzmianowej (16h dziennie przez 220 dni roboczych w roku)
- 20 miesięcy w przypadku użytkowania typowego dla pracy trzyzmianowej (24h dziennie przez 220 dni roboczych w roku)
- 12 miesięcy w przypadku użytkowania typowego dla pracy w systemie ciągłym (24h dziennie przez 365 dni w roku)
- Zakres Gwarancji Gwarantujemy, że krzesło ergonomiczne BIOSWING będzie wolne od wad materiałowych oraz fabrycznych w okresie obowiązywania gwarancji. W przypadku stwierdzenia wady, zapewniamy naprawę lub wymianę produktu na nowy, zgodnie z naszymi warunkami gwarancji.
- Warunki Gwarancji Aby skorzystać z gwarancji, prosimy o zachowanie dowodu zakupu oraz skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta. Gwarancja nie obejmuje:
- Naturalnego zużycia kółek, prowadnic, tkanin obiciowych i skór, pianki tapicerskiej, sprężyn, tłoków, podłokietników i powłok lakierniczych
- Uszkodzeń w transporcie, które nie zostały wyraźnie odnotowane w dokumentach przewozowych,
- Uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem i konserwacją, umyślnym zniszczeniem i modyfikacjami produktu nieprzeprowadzonymi przez producenta,
- Uszkodzeń spowodowanych ekstremalnymi warunkami (np. użycie żrących środków chemicznych, nadmierna wilgoć),
- Wady w materiałach i częściach dostarczonych przez klienta w celu wykonania indywidualnego zamówienia,
- Wady wynikające ze szczególnego zamówienia (np. indywidualne odchylenie i kształt elementów krzesła w związku ze specjalnymi potrzebami klienta)
- Koszty części, przesyłek oraz usług naprawy w okresie gwarancyjnym Producent zapewnia różny podział kosztów części, przesyłek naprawianego sprzętu i usług serwisowych w zależności od intensywności użytkowania i czasu, jaki upłynął od dostawy zakupionego krzesła:
Czas od dostawy krzesła
Praca 1-zmianowa
Praca 2-zmianowa
Do 6 miesięcy
Do 3 miesięcy
7-24 miesięcy
4-12 miesięcy
25-60 miesięcy
13-30 miesięcy
Ponad 60 miesięcy
Ponad 30 miesięcy
Praca 3-zmianowa
Praca ciągła
Do 2 miesięcy
Do 6 tygodni
3-8 miesięcy
7-20 tygodni
9-20 miesięcy
21-52 tygodni
Ponad 20 miesięcy
Ponad 52 tygodnie
Klient ponosi koszt
Części
Przesyłki
Naprawy
Nie
Nie
Nie
Nie
Nie
Tak
Nie
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Okres gwarancji nie ulega wznowieniu po naprawie produktu.
Rękojmia Powyższe warunki gwarancyjne oczywiście nie wykluczają skorzystania przez klienta z jego uprawnień wynikających z rękojmi. Szczegóły dotyczące postępowania reklamacyjnego z tytułu rękojmi są zawarte w sekcji Reklamacje.
Kontakt w sprawie gwarancji
Jeśli masz pytania dotyczące gwarancji krzeseł biurowych BIOSWING lub potrzebujesz zgłosić problem objęty gwarancją, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego.